Sekvenční vstřikování LPG

SEKVENČNÍ VSTŘIKOVÁNÍ LPG

Kapalný plyn teče z nádrže do tlakového regulátoru v prostoru motoru.V tomto regulátoru se zkapalněný plyn odpaří a tlak lpg se upraví na stabilní hodnotu. Poté proteče lpg hadicí do SGI vstřikovačů (jejich počet závisí na počtu válců) připojených na sacím potrubí.

SGI řídící jednotka počítá optimální moment zážehu a průběh vstřikování pro každý válec samostatně. Díky tomu dochází k zachování maximálních jízdních vlastností a k minimálním emisním hodnotám.

Revoluční charakteristiky SGI automobilu zaručují vyšší výkon, než kterého by bylo možno dosáhnout s minulými systémy. A nezáleží je-li automobil zařízením SGI vybaven již při výrobě, anebo později.

Schéma SGI
Výhody SGI
- výkon a jízdní vlastnosti jsou téměř identické s benzínem
- kvalita a spolehlivost odpovídá standartům automobilového průmyslu
- SGI odpovídá novým emisním předpisům a splňuje EOBD

A jak to vypadá, můžete vidět zde:   Sekvenční vstřikování LPG   Sekvenční vstřikování LPG

Zpět na úvodní stranu