SEKVENČNÍ VSTŘIKOVÁNÍ LPG
Kapalný plyn teče z nádrže
do tlakového regulátoru v prostoru motoru.V tomto regulátoru se zkapalněný plyn
odpaří a tlak lpg se upraví na stabilní hodnotu. Poté proteče lpg hadicí do
SGI vstřikovačů (jejich počet závisí na počtu válců) připojených na sacím potrubí.
SGI řídící jednotka počítá optimální moment zážehu a průběh vstřikování pro každý válec samostatně. Díky tomu dochází k zachování maximálních jízdních vlastností a k minimálním emisním hodnotám.
Revoluční charakteristiky
SGI automobilu zaručují vyšší výkon, než kterého by bylo možno dosáhnout s minulými
systémy. A nezáleží je-li automobil zařízením SGI vybaven již při výrobě, anebo
později.
Výhody SGI
- výkon a jízdní vlastnosti jsou téměř identické s benzínem
- kvalita a spolehlivost odpovídá standartům automobilového průmyslu
- SGI odpovídá novým emisním předpisům a splňuje EOBD